Skontaktuj się z firmą

Kontakt z firmą wydaje się być całkowicie banalną sprawą, nie raz jednak pomimo wielu prób nie udaje się nam doczekać rozmowy z pracownikiem. Jakie zatem są formy kontaktu z firmą?

 

Telefon

Nic prostszego! Choć telefon stacjonarny w mniejszych firmach nie jest zbyt popularny i kojarzy się nam właśnie z tym, że nie jest odbierany przez pracowników, to telefon komórkowy wydaje się być nieodzownym sposobem na kontakt. Należy jednak pamiętać, żeby dzwonić w godzinach pracy firmy. Jak wiadomo, zarówno przed otwarciem jak i po zamknięciu firmy, nikt nie ma obowiązku rozmawiać z klientem. Zatem w tym czasie telefon może nie być odebrany. Numer telefonu znajdziemy oczywiście nna stronie www firmy, w katalogach firm oraz często na kontach w mediach społecznościowych.

Wiadomość e-mail

Nowoczesne wydanie listu, które w błyskawicznym czasie znajdzie się w skrzycne odbiorcy. Bardzo dobra forma kontaktu, kiedy chcemy coś wyjaśnić (reklamacja, opis sytuacji, zamówienie). Odbiorca będzie mógł zachować naszą wiadomość i nie zapomni o niej w natłoku innych spraw. Wiadomość e-mail to również pewien dowód kontaktu przydatny w kwestiach spornych. Pisząc wiadomość pamiętajmy o poprawnym wyrażaniu się, podpisie i odpowiednim tytule.

Konta w mediach społecznościowych

Oczywiście rozmowa poprzez media społecznościowe, to na dzień dzisiejszy również jedna z możliwości kontaktu z firmą. Jednak co do jej poprawności powinniśmy się upewnić u źródła. Część firm nie załatwia "biznesu" przez media społecznościowe a jedynie "łapie" tam klienta. Konkretne rozmowy sprzedażowe przechodzą na bardziej formalną płaszczyznę e-mail lub sosobistego kontaktu.


Drukuj